3 דרכים להפצת כרטיס ביקור בפייסבוק

פייסבוק.. פייסבוק.. אחת הפלטפורמוט המובילות בעולם. כמו שכולכם מכירים פייסבוק הינו מאגר ענק של לקוחות פוטנציאלים כמעט לכל נישה אפשרית בארץ ובעולם, ז“א שכנראה שקהל היעד שלכם נמצא גם כן שם. אז איך נוכל להפיץ את כרטיס הביקור שלנו בעזרת פייסבוק?

השיטה הראשונה הינה פרסום בקבוצות, כמו שכולנו מכירים אחת האופציות בפייסבוק היא לבנות קהילה בעזרת קבוצת פייסבוק. במידה ואנו מבינים איך להשתמש נכון בקבוצות פייסבוק אנו נוכל להגיע לקהל יעד רלוונטי ביותר! אז איך, ואיפה לפרסם?

לצורך הדוגמא: ספר נשים מאשדוד – קהל היעד שלו הינו נשים + מאשדוד = כך שיוצא שהוא צריך למצוא קבוצות רלוונטיות של נשים מאשדוד.

סוכן נדלן + מתל אביב = צריך למצוא קבוצות יעד של נדלן במרכז הארץ, קבוצות שמכילות אנשים תל אביבים, משפחות במרכז וכו‘..

איך נפרסם לכם את הלינק שלנו? רצוי מאוד כשניגשים לקבוצה לפרסם קצת ”ערך מוסף“ ללקוחות רלוונטים ובסופו של הפוסט להוסיף את הלינק שלנו למי שירצה לפנות אלינו. השיטה השניה הינה הוספת הלינק המקוצר שלנו בפרופיל האישי + בדף העסקי.

על מנת לבצע את זה נלך לפרופיל הפייסבוק שלנו ונוסיף את הלינק (לדוגמא: http://bit.ly/סושיאל-מאנקיז) בביו של הפרופיל שלנו ונחזק אותו עם הנעה לפעולה והסבר במה אנחנו עוסקים + ניתן להוסיף בהגדרות של הפרופיל לינק לאתר שלנו. כמו כן נוסיף את הלינק שלנו בהגדות הדף העסקי שלנו.

השיטה השלישית הינה פרסום באוטומציה בפייסבוק, כמו שכבר נגענו בבוטים חכמים במדריך שלנו להפצת כרטיס הביקור או כל לינק אחר בוואטסאפ גם כאן בפייסבוק נוכל להשתמש באוטומציה על מנת להגיע לקהל יעד רלוונטי. האפשרות להפצה באוטומציה נותנת לנו יתרון משמעותי על מתחרים ואת האפשרות להגיע לאלפי אנשים ללא בעיה. אנו ממליצים על רובוט האוטומציה של חברת פייס-טק – הפנים של הטכנולוגיהבעזרת תוכנות האוטומציה שלהם תוכלו להפיץ בקבוצות פייסבוק 24/7, לשלוח הודעות פרטיות, לפרסם בפיד ועוד.. 

אתר אינטרנטדף נחיתהכרטיס ביקור דיגיטלימיני סייטפייסבוק אורגניפייסבוק ממומן

פייסבוקפייסבוק אורגניקידום אתריםקידום באוטומציהקידום בפייסבוקקידום דף נחיתהקידום כרטיס ביקור דיגיטליקידום לינקיםקידום מיני סייטקידום ממומן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן