קידום ממומן – איפה, כמה ואיך. 

אז החלטתם שאתם רוצים להפוך כסף ללקוחות פוטנציאלים, יופי! איך מתקדמים משם? בשביל להרים קמפיין איכותי שיביא תוצאות ולא יקרע את הכיס צריך קודם כל לעשות שיעורי בית – מה מטרות הקמפיין, מה תקציב הפרסום, מהם מאפייני קהל היעד, חלוקת תקציב נכונה, מילות מפתח לקידום בגוגל, האם צריך דף נחיתה או אתר? איך המתחרים מפרסמים ועוד..

 קמפיינים ברשתות החברתיות 

קמפיין טוב מתחיל מכמה שאלות בסיסיות – מהי מטרת הקמפיין, מיהו קהל היעד ומהו תקציב  הפרסום. צריך גם להכין תוכן ועיצוב מושך, לחשוב על שימוש בדף נחיתה או באתר, איפה ואיך מניעים לפעולה ועוד.. לאחר העלאת הקמפיין לאוויר אנחנו מגיעים לשלב המעניין – האופטימיזציה!

חושבים שאתם יכולים להסתדר לבד? אל תבזבזו את התקציב שלכם לחינם. לידים חמים, חשיפה למותג או הנעה לפעולה זאת עבודה שצריכה להתבצע בדייקנות וקפדנות.

 קידום ממומן בגוגל PPC 

קידום ממומן בגוגל הוא ערוץ שיווק שמטרתו להגביר תנועה לאתר אינטרנט או דף נחיתה על פי מילות מפתח שהוגדרו מראש. לאחר חקר מילות מפתח נבחר במספר מילות מפתח ש”נתחרה עליהם” מול המתחרים שלנו. כל מודעה תקבל ציון – הנוסחא פשוטה ציון איכות כפול מחיר = ציון למודעה.

רוצים שלקוחות סופר פוטנציאונלים ילחצו על המודעות שלכם בדיוק כשהם מחפשים בגוגל?

תתחילו לחשוב על מילות מפתח 🙂

למה שלא נדבר גם ב..פייסבוק

יום ראשון10:00 עד 18:00
יום שני10:00 עד 18:00
יום שלישי10:00 עד 18:00
יום רביעי10:00 עד 18:00
יום חמישי10:00 עד 18:00
ערב חג & ימי שישי10:00 עד 12:00

השאירו פרטים, נחזור אליכם בהקדם

Skip to content