אז לחצתם על אתר אינטרנט.. 

 

אבל עדיין מתלבטים איזה מוצר יתאים לכם יותר? החלטנו להסביר בכמה מילים קצרות על היתרונות של כל אחד מהשירותים הללו. האם כדאי "להרים אתר" או שאפשר להסתפק בדף נחיתה קצר וקולע? אז רגע לפני שאתם בוחרים את אחד השירותים נעשה לכם סדר. 

אם הגעתם לעמוד הזה כנראה שאתם מכוונים גבוהה, וממש לא רוצים להתפשר על נראות העסק שלכם באינטרנט. טוב בואו נודה.. אתר אינטרנט זה כבר לא משחק ילדים!

אתר אינטרנט או בכינויו השני ”נכס דיגיטלי“ הוא לגמריי 2020.

בעזרת אתר אינטרנט שבנוי ומתופעל נכון נוכל להגיע לתוצאות מרשימות במגוון מישורים!

לצורך הדוגמא:

בעזרת אתר תדמית אשר יציג את העסק שלנו בצורה קלילה, נוחה ומרשימה יהיה לנו קל יותר לסגור עסקאות מול לקוחות פוטנציאלים.

כשמדובר בעסקה שהלקוח ”צריך לחשוב על זה“ הוא כנראה מתכוון לעשות קצת שיעורי בית עליכם ועל המתחרים שלכם. חוץ מהמחיר גם החוויה והנראות של האתר שלכם תשפיע על ההחלטה הסופית של אותו לקוח.

במידה ולמתחרה שלכם יש אתר מרשים ולכם אין כלום – כנראה הרושם שהלקוח יקבל מהמתחרה שלכם, יהיה הרבה יותר רציני, מכובד ואמין בתור עסק ומשם הדרך לסגירת עסקה מאוד קצרה.

לא חבל? בואו לא נשכח שבעזרת אתר התדמית נוכל גם לגייס לקוחות חדשים בעזרת גוגל!

כן.. ממש ככה! 

אז בואו נסכים ששווה להוציא עוד כמה שקלים בחודש על פרסום ממומן או פרסום אורגני אשר יביא אליכם קהל יעד חדש ומדוייק שמעולם לא יגיע אם אין לכם אתר תדמית אשר מייצג את העסק שלכם בעולם הדיגיטלי!

בעזרת אתר איקומרס נוכל למכור מוצרים או שירותים שלנו באינטרנט, ממש כמו שתהיה לנו חנות פיזית שתמכור מוצרים כך גם נוכל לבנות חנות אינטרנט עם כל המוצרים ולחסוך המון הוצאות מיותרות על עסק פיזי – וכמובן שנוכל למכור להרבה אבל הרבה יותר אנשים מאשר עסק שעובד רק פיזי.

רוב האוכלוסיה כבר רגילים לקנות ואפילו מעדיפים הרבה מאוד פעמים לקנות אונליין מאשר להגיע לבית עסק ולבצע את הרכישה. 

בעזרת אתר תוכן נוכל להגיע לנכס מניב גם כן! כיום ב2020 רוב האוכלוסיה אוהבים לצרוך את התכנים שלהם באונליין, ברגע שנדבר על נושא מסויים בצורה נכונה ונקדם את האתר בגוגל נתחיל לראות כניסה של משתמשים. ברגע שנתחיל לקבל טראפיק נוכל להתחיל להרוויח כסף!

כיום יש המון דרכים להרוויח כסף בעזרת נכס דיגיטלי כמו – מכירת לידים (אנשים שהתעניינו בנושא מסויים) לצורך הדוגמא יש לנו אתר שמדבר על טיפוח.

אנו נוכל לקדם שירותי טיפוח מיוחדים וברגע שיש ”לקוח פוטנציאלי“ נוכל למכור את האפשרות הזאת לבעל עסק שרוצה לספק את אותו המוצר! בום כסף.

נוכל גם למכור שטחי פרסום באתר שלנו – לצורך הדוגמא נמכור חלק קטן באתר לגוגל.

גוגל יגבו כסף ממפרסמים שמשלמים על מנת להגיע לקהל יעד ויתחלקו איתנו ברווחים כשנציג את המודעות שלהם לכמות מסויימת של אנשים.

אז מה עושים אחרי שבונים אתר?

ממש כמו לפתוח עסק פיזי גם את הנכס הדיגיטלי שלנו אנחנו נרצה לקדם ולפרסם על מנת שאנשים יחשפו ונתחיל לקבל את הפניות ששוות זהב! (טוב נו.. גם כסף יתקבל בברכה).

כשמגיעים לשלב הבחירה חשוב לעשות את העבודה במקצועיות והבנה מלאה, כי חבל לבזבז המון כסף ללא תוצאות מתאימות.

אבל האפשרויות? כמעט בלתי סופיות!

  • קידום אורגנית בגוגל (SEO)
  • קידום ממומן בגוגל (PPC)
  • קידום אורגני ברשתות החברתיות
  • קידום ממומן ברשתות החברתיות
  • קידום בעזרת כתבות
  • קידום בעזרת מובילי דעה

כמובן שאפשר להיות יצירתיים ולהמציא עוד המון דרכים לאיך לקדם את הנכס שלנו על מנת שיחשף לקהל יעד שיכול להיות לקוח משלם.

אז איזה אתר יכול להתאים לי?

על מנת לעשות התאמה טובה צריך להבין לעומק את הצרכים, הדרישות, התקציבים, קהל היעד, לבדוק מתחרים והכי חשוב לחשוב בצורה יצירתית על דרך העבודה שנצטרך לעשות.

כמובן שתהיה גם שאלת המליון דולר.. כמה זה עולה לי?

אז ככה כל אתר נבנה בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח ולכן המחירים אינם סטטים,

כמו כן בשביל לפתח מוצר ברמה גבוהה ילווה בעלויות קצת יותר גבוהות.

טוב בסופו של דבר.. זה כנראה יהיה מאוד משתלם.

אז מה אתם אומרים?

הגיע הזמן להגשים את עצמכם?

השאירו פרטים, נחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן