איפה קהל היעד שלכם מסתתר? 

לפני שמתחילים לפרסם את המוצר או השירות שלכם – חייבים לעשות חקר שוק ולהבין איפה בדיוק נמצא קהל היעד שלכם. בשביל לנצל את תקציב הפרסום בצורה יעילה מומלץ לבנות אסטרטגית פרסום שתקבע -איפה נפרסם, מה גודל התקציב הדרוש לכל אחת מהפלטפורמות, שיטות העבודה, קרייאיטיב ועוד.. מומלץ לתת לאנשי מקצוע לעשות את העבודה.

 פייסבוק 

פייסבוק היא הרשת החברתיות הגדולה בעולם, בין אם תרצו ובין אם לא – הקהל שלכם נמצא שם. כיום עמוד עסקי בפייסבוק הוא חובה לכל עסק. בעזרתו תוכלו לקדם את העסק, למשוך לקוחות חדשים, לחזק את התדמית, להביא מודעות למותג שלכם וכמובן .גם לספק שירות לקוחות

פייסבוק הפכה לענקית בתחום הפרסום עם תקציבי ענק מצד המון מפרסמים שמנצלים את האפשרות לפלח את קהל היעד לפי מקום מגורים, גילאים, תחומי עניין ועוד המון כלים שנותנים את האפשרות לייצר לידים חמים ורלוונטים באופן שוטף..

 

 

 אינסטגרם 

זה לא כזה סטורי לעשות סטורי.. אינסטגרם הוא יישום חינמי, פופולרי מאוד בקרב צעירים שנועד לשיתןף תמונות וסרטוני וידיאו קצרים, כאשר כל שיתוף נקרא פוסט.

ההצלחה המסחררת של היישום הובילה גופים מסחריים גדולים וקטנים להשתמש בה בתור פלטפורמת פרסום מובילה לקהל היעד הצעיר יותר שנמצא שם. בשנים האחרונות צמחו המון מובילי דעה וסלבים מהאינסטגרם שגורפים מליוני צפיות ועוקבים.

אם העסק שלכם פונה לקהל צעיר = פשוט חובה לפרסם באינסטגרם.

 גוגל 

גוגל הוא מנוע החיפוש המוביל בעולם! אשר הוקם ב1998 והוכרז כמלך הבלתי מעורער. כולנו מכירים את המלך – בדיוק שניה אחרי שאנחנו חושבים לחפש משהו מסויים אנחנו נכנסים לגוגל. לא משנה מה נחפש, גוגל פשוט לא יאכזב. בגוגל ניתן לקדם בצורה אורגנית ובצורה ממומנת את המוצרים או השירותים שלכם אך מה שבאמת חשוב זה מי יופיע בעמוד הראשון! ויקבל את מלוא תשומת הלב מהלקוחות הפוטנציאלים.

להגיע לעמוד הראשון לא תמיד כל כך קל, גוגל מודדת אותנו על פי איכות התוכן והרלוונטיות מול המתחרים.

למה שלא נדבר גם ב..פייסבוק

יום ראשון10:00 עד 18:00
יום שני10:00 עד 18:00
יום שלישי10:00 עד 18:00
יום רביעי10:00 עד 18:00
יום חמישי10:00 עד 18:00
ערב חג & ימי שישי10:00 עד 12:00

השאירו פרטים, נחזור אליכם בהקדם

Skip to content