איך לעקוב אחרי הלינקים שלנו

כל בעל אתר, דף נחיתה, כרטיס ביקור דיגיטלי או בעל מיני סייט יוקרתי יכול לעקוב אחר התנועה של אותו הנכס שבבעלותו.

למה אני צריך לעקוב אחר התנועה?

על מנת להגיע לתוצאות טובות אנו נצטרך לעבוד קשה על מנת להביא קהל יעד רלוונטי על בסיס קבוע לדף שלנו. בעזרת הפלטפורמה שנסביר כאן במדריך אנו יכולים בעצם לגלות היכן לחצו על הלינק שלנו (לצורך הדוגמא פייסבוק, אינסטגרם, פורומים, בהודעות SMS או וואטסאפ וכו‘..), נוכל למדוד את כמות ההקלקות פר יום ולראות מאיזו איזור גאוגרפי ההקלקות האלו באו. לאחר ניתוח הנתונים האלו נוכל לדעת מה עובד יותר ומה עובד פחות ובכך נוכל לתת פוש במקומות הנכונים על מנת להגיע לתוצאות טובות יותר.

איך אוכל לעקוב אחר התנועה? 

על מנת לעקוב אחר התנועה של הלינק שלנו אנו נצטרך להירשם באתר ביטלי לגמרי בחינם. לאחר הרשמה ניקח את הלינק המיועד שלנו לצורך הדוגמא: https://socialmonkeys.co.il ונלחץ על הכפתור ה CREATE בצבע כתום בצד ימין למעלה באתר ביטלי. לאחר הלחיצה נרשום את הלינק שלנו באזור שרשום בו: PASTE LONG URL 

לאחר שרשמנו את הלינק יפתח לנו חלון חדש אשר יציג 2 חלוניות:

TITLE – כאן נרשום את הכותרת שנרצה שתופיע ברגע שאנו שולחים את הלינק.

CUSTOMIZE BACK HALF – כאן נוכל לשנות את סיומת הלינק שלנו לאחר הקיצור.

לצורך הדוגמא: הלינק שלנו הינו – https://socialmonkeys.co.il הכותרת שבחרנו – ברוכים הבאים לאתר של סושיאל מאנקיז, סיומת הלינק שבחרנו – סושיאל-מאנקיז

התוצאה: http://bit.ly/סושיאל-מאנקיז

לאחר שנשלים את התהליך ונקבל את הלינק המקוצר שלנו, אנו נוכל לפרסם ללא שום חשש את הלינק ולבדוק מה עובד יותר ומה עובד פחות ובכך לייעל את תהליך הפרסום והשיווק של הלינק שלנו. לאחר שנפרסם נוכל לראות את פרטי ההקלקות בפאנל של ביטלי, בהצלחה!

אתר אינטרנטדף נחיתהכרטיס ביקור דיגיטלימיני סייט

אתראינטרנטדףנחיתהכרטיס ביקור דיגיטלילינקמעקבתנועה

אין אפשרות להגיב

דילוג לתוכן